Politica de retur

Renuntare la cumparare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34 / 2014 referitoare la drepturile pe care consumatorii le au in cadrul contractelor incheiate la distanta, acestia au posibilitatea de a se retrage din contract in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care intra in posesia produsului fizic, fara a fi nevoiti sa plateasca costuri suplimentare.

Renuntarea la cumparare si implicit returnarea obiectului trebuie sa tina cont de cateva aspecte importante:

  1. Produsul returnat trebuie sa se afle in aceeasi stare de livrare, insotit de toate documentele sale.
  2. Mai mult, acesta trebuie sa fie lipsit de diferite modificari precum lovituri, zgarieturi sau alte nereguli la modul de functionare. In caz contrar, magazinul Oralshop.ro isi rezerva dreptul de refuza returul si de percepe o taxa de valoare care sa acopere daunele produse de cumparator.
  3. Pentru a verifica integritatea acestora, produsele vor fi supuse unei analize amanuntite in service, in urma careia se decide daca produsul este acceptat sau nu de catre vanzator. In cazul in care acesta identifica urme de consum, are dreptul de refuza returul.

In conditiile in care returul este acceptat, iar produsul nu este in conformitate cu specificatiile prezente in oferta vanzatorului Oralshop, prezinta deteriorari sau nu functioneaza corespunzator, magazinul online Oralshop.ro suporta costurile de retur si va rambursa cumparatorului valoarea produsului achizitionat. Termenul de retur este de 14 zile calendaristice.

Daca returul este aprobat, consumatorul poate opta pentru rambursarea valorii produsului sau pentru inlocuirea acestuia cu unul identic aflat in stoc. In cazurile in care cumparatorul isi doreste ca schimbul sa se efectueze cu un produs mai scump, acesta este obligat sa suporte diferenta. Bineinteles, in situatia in care produsul primit la schimb este mai ieftin, consumatorul va primi automat si diferenta corespunzatoare.

Solicitarile de renuntare la cumparare privind magazinul Oralshop.ro se vor face prin completarea unui formular special din contul de client. In acest fel acesta poate urmari intregul proces si evolutia cererii in orice moment. In cazul in care cumparatorul nu detine un cont de client, cererile pot fi depuse pe adresa de e-mail folosita in prealabil pentru efectuarea comenzii. In cerere acesta trebuie sa precize clar motivele returului si este rugat sa astepte numarul de inregistrare al returului pe care i-l va furniza un reprezentant Oralshop.ro in cel mai scurt timp.

Produsele vor fi returnate in starea in care au fost primite, insotite de o copie dupa factura si certificatul de garantie in original.  In cazul in care consumatorul recurge la retururi repetate si nefondate, iar vanzatorul considera o atitudine ca fiind un rau intentionat, acesta poate solicita daune conform legislatiei in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil de lipsa compatibilitatii produselor Oralshop cu altele de la alte magazine online.

Important: Oral Shop recomanda tuturor clientilor sa-si confirme contul de client pentru a putea beneficia de toate avantajele oferite acestora. Cererile de retur inregistrate de pe conturile de clienti au prioritate, iar in maxim 48 de ore lucratoare cumparatorul primeste un mesaj care contine toate detaliile privind procesul de rambursare.